reklama

Keď cesta je cieľ ...16.

Poslednou, aspoň si tak myslím , kremencovou skalkou v oblasti Skýcovskej vrchoviny, ktorú navštívim  je kopček Skalka. Tiež má nadmorskú výšku okolo 500 metrov, teda je to nevysoký kopec.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Z jej bočného bralnatého hrebeňa je polkruhový výhľad na okolie. Nevedie sem žiadna turistická značka a ani lesné cesty. Je to len o orientácii v teréne, čo však nie je zložité, nakoľko jej bralnatý vrchol v tomto ročnom období je vidieť už z cesty medzi obcami Ješkova Ves a Skýcov.

cesta Ješkova Ves-Skýcov
cesta Ješkova Ves-Skýcov 
lesom
lesom 
Skalka
Skalka 

V okolí sa taktiež nachádzajú staré popadané stromy.

Obrázok blogu

Ostrejší výstup na vrchol.

Obrázok blogu
výhľad
výhľad 
Obrázok blogu

Na jednej strane hrebeňa začína ihličnatý les, sem sa zatúlal len zblúdilý listnáč.

Obrázok blogu

Obmedzené výhľady a zaujímavé stromy.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Pokračujem smerom ku skalnatej vyhliadke. Vyhliadka je viacstupňová medzi nimi sú skalné zrázy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Už len si tu na chvíľu posedieť, ohriať sa na teplom jarnom slniečku a čaká ma cesta späť.

Tak už len tak, na rozlúčku...

Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu