reklama

Keď cesta je cieľ... 17.

Lockdown a jeho obmedzenia mali pre mňa aj svoje pozitíva. Viac som spoznávala svoje okolie, naučila som sa orientovať v teréne bez značenia a objavila rôzne, nové a zaujímavé miesta

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

A prečo taký názov „Keď cesta je cieľ“? Lebo nikdy neviem na čo tou cestou i necestou natrafím, keď neviem popísať trasu, lebo sa vyberiem krížom cez les.

Medzi takéto, pre mňa novo objavené miesto je aj Belov vrch s nadmorskou výškou 482 metrov. Nachádza v katastrálnom území obce Kolačno, v okrese Partizánske. Na kremencový vrchol tohto kopčeka. v pohorí Tríbeč nevedie žiadne turistické, ani miestne značenie.

Z obce Kolačno ma najprv vedie lesná cesta.

lesná cesta
lesná cesta 

Pohľad napovedá, že aj tu prebieha ťažba.

ťažba dreva
ťažba dreva 
Obrázok blogu

Pri lesnej ceste sú kmene pripravené na odvoz.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Pre spracovateľa zrejme kaz v dreve nepoteší, ale pre mňa sú zaujímavé tu sa fantázii medze nekladú.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Že by to bol vyobrazený turista s batohom?

Obrázok blogu

Lesnícka chatka, pod chatkou tečie potok.

Obrázok blogu

Cestou necestou na Belov vrch. Sú tu rôzne povykrúcané stromy, staré popadané a vrcholové kremencové skaly.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Výhľady z vrcholu.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Schádzam aj pod vrchol tieto kremencové skaly ich sfarbenie do červena mi učarovali.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Cestou späť nachádzam liečivé byliny, plúcnik, podbeľ i púpavu, ktoré ešte len začínajú kvitnúť, ale tiež potešili.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 063
  •  | 
  • Páči sa:  3 451x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu