reklama

Bystričianskou dolinou

Bystričianska dolina leží v katastri obce Bystričany, okres Prievidza. Je to úzka, dlhá dolina v pohorí Vtáčnik.  Dolinou preteká potok Bystrica.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Rada chodím do tejto doliny, je to nenáročná prechádzka, ktorú spríjemňuje zurčiaci potôčik so svojimi vodopádikmi, strmé svahy zdobené skalkami, ktoré sú obrastené machom, výhľady na andezitový hrebeň Veľkej skaly.

Bystré vody Bystrického potoka a jej vodopádiky.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Lesná cesta dolinou, strmé svahy...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Veľká skala, Prírodná rezervácia s 5. stupňom ochrany.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Aj na takéto spevavce natrafíte pri vode.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Obrovské balvany obrastené machom.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Voda si ale vždy svoju cestu nájde...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na dvoch nohách je to stabilnejšie,,, zas som jeden zaujímavý strom našla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Bystričianska dolina je vhodným tipom na výlet za každého ročného obdobia, pre svoju nenáročnosť aj pre rodiny s malými deťmi.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 063
  •  | 
  • Páči sa:  3 451x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu