reklama

Keď cesta je cieľ...19.

Cesty do známych i menej známych končín, asfaltované i poľné, vždy vedia niečim pekným prekvapiť. Kvety, stromy, rôzne rybníky, farebné polia...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

 Cieľ je za kopcom, či ešte ďalej?

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Chodník ktorý ma vedie niekde...možno na lúku, či k vode...

Obrázok blogu

Usilovná včielka sadá z kvetu na kvet, bude med.

Obrázok blogu

V diaľke sa čosi belie, vyplašila som aj volavku, škoda mohla počkať...

Obrázok blogu

 Volavka urobila okruh nad rybníkom a uletela v diaľ.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

 Nezdalo sa mi to, biele v diaľke bol párik labutí, zrejme tu hniezdia. Zaregistrovali ma po chvíli... nechcem rušiť, radšej odchádzam.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Čosi čierne a chocholaté si pláva na hladine, osamelá potápka chochlatá.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ozýva sa vtáčí spev a už ho vidím, že by slávik? Najprv sme si hľadeli nedôverčivo do očí, ale neuletel, radšej mi zaspieval.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Máj lásky čas a holubie nahováračky.

Obrázok blogu

Na poliach je žlto zeleno, začala sezóna repky.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Niekde ešte rastliny nevykúkajú, inde sa pracuje, zrejme sa už bez chémie pestovať nedá.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Poľná cestička, staré stromy a zeleň navôkol, našťastie rastie nám aj na chlieb, nielen repka aj keď je pôsobivá.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Zelená a modrá...

Obrázok blogu

Aj kvietkovaná...

Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 064
  •  | 
  • Páči sa:  3 451x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu