reklama

Topoľčany - rozhľadňa

Pri jednej príležitosti som sa v meste Topoľčany  rozhodla vyhľadať rozhľadňu. Nevysoká mestská rozhľadňa stojí na sídlisku Juh v oddychovom areáli Margarétka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Tento oddychový areál z východnej strany obteká rieka Nitra. Najľahšie sa k rozhľadni dostaneme po vale rieky a po pár metroch máme celý areál aj s rozhľadňou ako na dlani.

rieka Nitra
rieka Nitra 
na brehu rieky Nitra
na brehu rieky Nitra 
Obrázok blogu

Rozhľadňa bola postavená v roku 2011. Je vysoká 8,5 metra a ma dve podlažia na vrchné podlažie nás dovedie 31 schodov, je celodrevená.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Z rozhľadne vidieť na celý areál oddychovej zóny ktorá je vybavená pre deti s preliezkami, hojdačkami, pieskoviskom a domčekmi pre det. Taktiež sa tu nachádza amfiteáter. Pre dorast je tu skate park a tiež plocha pre kolieskové korčule.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nachádza sa tu aj bufet, grilovacia zóna ako aj toalety pre návštevníkov.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Pre rodiny s deťmi je to ideálne miesto na oddych.

Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 063
  •  | 
  • Páči sa:  3 451x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu