reklama

Vtáci

Nebudem popisovať ich život, výskyt atď. Aj tie fotografie nie sú naj. Na fotenie vtákov je potrebná iná fotovýbava a trpezlivosť, ani jedno z toho nemám. Ale bolo zaujímavé ich pozorovať

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Bolo zaujímavé sledovať bociana ako sa vznášal vo vzduchu, nohy vystreté, krídlami málokedy jemne zamával, sledoval mňa a ja zas jeho. Žiaľ bol až privysoko...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na záhradu na návštevu prišli malé vtáčiky, niektoré boli pre mňa prirýchle iné si ma nevšímali, ale ja ich áno.

Tento si ma všimol hneď, aj niečo zaštebotal, ale nerozumela som reči vtáčieho kmeňa...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

 Jeden odletel, iný priletel...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Pristihnutý pri čine...

Obrázok blogu

Najprv si poklebetili a po jednom sa pobrali ďalej.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

 Na jednej fotografii je to milý vtáčik,. ale na druhej už je to ako keby zúrivý, napaprčený vták.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tento len raz priletel, nakúkol a odletel.

Obrázok blogu

Tak čo som? Chlapec, či dievča?

Obrázok blogu

Udrží, či neudrží? Neudržal...

Obrázok blogu

Volavka brázdi vzdušný priestor.

Obrázok blogu

Kde je lepšie, na studenom železe či na výslní?

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Lapač signálu to tiež časom vzdal.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Nabíjanie sa energiou, nie vždy dobre dopadne. Ale stáva sa aj v lepších rodinách.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Dáš pokoj, máš pokoj, samotu si vychutnáva.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Čakanie na holubičku, keď príde, dostane hubičku.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Čože ja nie som vták?

Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 066
  •  | 
  • Páči sa:  3 470x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu