reklama

Fauna

Na mojich túlačkách vidím nielen stromy, kvety, skaly, lúky,  ale aj drobných obyvateľov. Zatiaľ našťastie len tých drobných, hoci pred niektorými aj tak mám rešpekt.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Prešla som pár nádrží teraz by mali mať mladé kačice či labute. Kačky sa mi neukázali, ale dve labutie rodinky som objavila.

Na brehu sedela zrejme ešte mladá labutia rodinky so šiestimi potomkami, nerušila som ich ani ja s fotoaparátom, ani vedľa sediaci rybár. Nakoniec hlava rodiny si povedala dosť, stačilo fotografovania.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Vtedy neďaleko pristala sojka, najprv si ma obzerala a potom našla zrejme kukuricu, ktorá tu spadla rybárom na brehu. O chvíľu bolo po nej, aj po kukurici aj po sojke.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Keď som si myslela, že šesť húsat je veľkopočetná rodinka, na ďalšej nádrži ma prekvapila rodinka ešte početnejšia. Malých mali osem kúskov. Celý čas sa len akosi ošívali, škrabkali, možno som prišla v hodinu, keď sa vykonávala hygiena.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ďalšia nádrž a tieto labute zrejme o potomstvo ani nemajú záujem, len o plné bruchá, išli ako kosačky.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Potápka si zvolila plávajúce hniezdo, ktovie kde hniezdi volavka, ktorá sa prizerala z diaľky.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Drozd si ma poobzeral a odkráčal si, neunúval sa ani vzlietnuť.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Taká "myška" malá na chvíľu postála.

Obrázok blogu

Natrafila som aj na menej príjemné tvory, to čo nemá nohy, to naozaj nemusím. Nik ma nepresvedčí že je to len jašter.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Chrobáčiky, najkrajší je podľa mňa zlatoň.

Obrázok blogu

Fúzač si ide hlava, nehlava.

Obrázok blogu

Tento s malými rožkami, že by roháč?

Obrázok blogu

Radšej ho nazvem skarabeusom, ten ľudový názov hovnival sa mi nepáči na rozdiel od chrobáka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rozbehol sa, našiel špak, ale zrejme mu tabak smrdel, dal si čelom vzad.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

A čo o týchto dvoch na pichliačoch? Zrejme masochisti... 

Obrázok blogu
Irena Šimuneková

Irena Šimuneková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 063
  •  | 
  • Páči sa:  3 451x

Žijem, teda som a som na tomto svete rada. Mojim mottom sú nasledovné citáty:Aj keby som vedel, že zajtra celý svet zanikne, dnes by som ešte zasadil moju jabloň. — Martin Luther KingJediné bohatstvo, ktoré uznávam, je bohatstvo ducha a dobrota srdca. — Ludwig Van BeethovenŽivot človeka má zmysel, ak po ňom zostane vo svete o trochu viac lásky a dobra. — Alfred Delp Zoznam autorových rubrík:  len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu